Sider

torsdag 20. februar 2014

Tart Cherry juice!!!!

Hei alle sammen <3

Jeg sover så godt for tiden og det takke være Supernature Tart Cherry juice. Dette er en fyldig juice som inneholder sure kirsebær. Den er frisk og syrlig i smak, rett og slett deilig! Hver dag nå gleder jeg meg til kvelden og mine 2 ss med juice :) Den inneholder en imponerende liste over næringsstoffer som skal være godt for immunforsvaret. Den er også rik på naturlig melatonin, noe som skal være søvndyssende. Jeg har tidligere prøvd ulike produkter for å bedre søvnen min uten å merke noe særlig forskjell, men denne fungerer syntes jeg. Har nå kjøpt en flaske til min søster også. Hun har ME og sliter ofte med innsovingen. Håper den vil ha like god effekt på henne <3
Juicen skal etter at den er blitt åpnet stå i kjøleskapet. Du kan også lunke den og ha den på is eller kaker, noe som skal testes til helgen.


Ønsker dere en god natt <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar